Skab magiske øjeblikke i unikke rammer hos Bar One - lige i vandkanten!
I vores rolige og unikke omgivelser finder du Bar One, hvor vi dagligt planlægger uforglemmelige begivenheder for vores glade kunder i hele Danmark. Vores lokaler er det ideelle sted til en bred vifte af arrangementer, lige fra fødselsdage og konfirmationer til intime festligheder, sommerfester, firmaevents og julefrokoster. Hos Bar One og "Kontoret" er alt muligt.
Bar One byder på moderne, minimalistisk indretning og kan rumme op til 50 personer. De to områder er adskilt af en smuk døråbning, hvilket gør det nemt at byde jer velkommen med en forfriskende drink i Bar One og nyde en lækker middag i "Kontoret".
Vores eventdesignere skaber skræddersyede og unikke begivenheder og oplevelser, der passer perfekt til både private og virksomheder. Vi tilbyder alt fra private arrangementer til erhvervsevents og skræddersyede mødepakker, alt sammen tilpasset efter din begivenheds DNA.
For mere detaljeret information om skræddersyede events er du velkommen til at kontakte os.
Bemærk venligst, at vores lokaler ikke kan lejes til ungdomsfester, da minimumsalderen for leje er 25 år.
Kontakt os på bookingbarone@oneeventdesigners.dk
I lejepriserne er følgende inkl.:
Lokaler, Bar One – Kan kun lejes samlet
Bar + Back bar køleskab + fryser 2 toiletter
Rengøring efter arrangement
Basis servicepakke
Bord og stole til 50 personer 50”
75” tommers fladskærm på væggen i Bar One
5 Ståborde
Anretter Køkken med stort køleskab og industri opvaskemaskine, 4 stiks industri ovn, 4 induktionskogeplader
Sonos musikanlæg Udendørs område med 4 bord/bænke foran ”Kontoret”
6 Loungemøbler til ude område foran Bar One
Stor markise og varmelamper ude område foran Bar One
Prisliste for leje af vores lokaler inkl. ovenstående:
20-29 gæster 8000,-
30-39 gæster 10.000,-
40-50 gæster 12.000,-
Vi tilbyder 25 % rabat på søndagsleje.
Ikke med i lejeprisen:
- Leje af duge 35,- pr. dug (må gerne selv medbringes).
”Vi gør det nemt for jer”-løsningen Hvis I ikke ønsker selv at stå for oprydning, opvask, mad og alt det andet der følger med en god fest, kan vi naturligvis hjælpe med alt dette.
Priser ved 50 personer starter fra 1000,- for 7 timers arrangement med velkomstbobler, lækker buffet, fri øl, vin, vand og kaffe under hele arrangementet samt personale oprydning og rengøring. Lokalerne er først endeligt booket når kontrakt er underskrevet og lejepris betalt
Alle priser er inkl. moms