Skal dit arrangement være en oplevelse for livet?
Hos Harrys får du med sikkerhed en oplevelse hvor der er garanti for tilfredse gæster.
Spændende lokale i toprenoveret gammel fritliggende lade fra 1892, der udlejes til private og virksomheder.
Lokalerne består af en bar og en stor festsal samt en 1. sal, hvor der også er plads til 8-10 personer med udsigt over festsalen. Ydermere er der 2 toiletter og et stort industrikøkken. Der er lysdæmpere overalt, så der kan skabes en rigtig hyggestemning. En 12 høj flagstang i gården med Dannebrog byder dine gæster velkommen.
Indretningsmæssigt er det meget specielt - her er i baren et tema med effekter fra sporvogne i København. Den store sal er dekoreret med udstoppede dyr, rustning, uniform og andre gamle dekorative effekter.
Baren indeholder et bredt udvalg af drikkevarer som købes hos Harrys til meget konkurrencedygtige priser.
Kun 1 selskab ad gangen og du har lokalerne fra dagen før til dagen efter dit arrangement. Vi klarer rengøringen.
Oversigt:
WI-FI
Sonos højttalere overalt
Lysdæmpere
Automatiske Veluxvinduer i loftet med mørkelægning og mulighed for at åbne.
Varmepumpe/aircondition
Bar
Køkken med køleskabe, fryser, kogeplader, ovn og industriopvasker.
God anretterplads og mulighed for buffetopsætning i loungen.
2 fine toiletter
3 Infoskærme - få dine billeder til at køre i baggrunden under festen
Soundbox til at byde gæster velkommen i gården
50 parkeringspladser
Alt i service og glas til enhver type drikkelse
Alarm og videoovervågning
Lokalerne udlejes kun til voksne "fornuftige" arrangementer såsom:
- Bryllup
- Sølvbryllup
- Guldbryllup
- Barnedåb
- Konfirmation
- Runde fødselsdage
- Mindehøjtidelighed/begravelseskaffe/gravøl
- Receptioner
- Events
- Møder
- Kurser
- Walk and talk
- Bestyrelsesmøder
På førstesalen er der god plads til "børneområde", så de kan have deres egen lille fest med udsigt over det store lokale.
Udenomsarealer:
Der er ca. 20.000 m2 udenomsarealer, et stort område med bålhytte, shelter, petanque bane, udendørsbar, sø med bro, flere terasser og i det hele taget masser af muligheder for at hygge sig sammen med dine gæster.
Der er plads til 50 biler på grunden, og bilerne må gerne stå til dagen efter.
Maximalt antal siddende gæster: 70 + 10 på 1. sal.
Kan være 90 til foredrag - 125 til receptioner.
Så er det også super skønt bare til 35 personer.
Højsæson (april - september) Kr. 14.500
Du har det helt for dig selv fra fredag til søndag!
Lavsæson (oktober - marts) Kr. 9.500
Du har det helt for dig selv fra fredag til søndag!
Hverdage efter aftale
Alle priser er inkl. slutrengøring fordi vi sætter en store ære i selv at gøre rent så alle vores gæster får en god oplevelse.
Du får adgang dagen før fra kl. 17.00 og til dagen efter kl. 15.00.
Såfremt lokalerne ikke er udlejet dagen før, er det evt. muligt at få adgang fra kl. 15.00.
Specialregler for konfirmationer.
Konfirmationer lørdag:
Du har adgang til lokalerne fra fredag kl. 12 til lørdag kl. 20. Fra kl. 19-20 tilbyder vi hjælp (1 person) med opvask + oprydning. Lokalerne skal være ryddet kl. 20, så rengøringsholdet kan komme til.
Konfirmation søndag:
Du har adgang til lokalerne fra lørdag kl. 21 til mandag kl. 15. Vi hjælper (efter ønske) med opstilling af borde + stole samt borddækning lørdag aften. Der er mulighed for at aflevering af pynt, m.m. tidl. på ugen efter aftale.
Konfirmationer på andre dage:
Du har adgang efter aftale
Lokaler og udenomsarealer skal leveres i ryddet tilstand, så det fremstår, som da man kom. Alt service skal være vasket op og sat på plads. Borde og stole skal tørres af før de sættes på plads. Bemærk at man selv skal tage affald og emballage med hjem.
Lejer hæfter for beskadigelse af inventar og genstande, ligesom alt inventar skal sættes korrekt på plads efter endt brug.
Sluttidspunkt for selskabet er kl. 02.00 i henhold til lovgivningen. Det kan anbefales at starte tidligt for at få mest muligt ud af arrangementet.
Priserne er gældende for sæson 2026 og fremadrettet. Priserne reguleres 1 x årligt - første gang 1. januar 2027. Priserne er gældende for tidspunktet for afholdelse af arrangementet og du skal derfor være opmærksom på dette hvis du booker 3-4 år frem i tiden.
Ved brug af ild i bålhytten betales et tillæg kr. 500 for klargøring, brænde og slutrengøring.
Ved opstilling af fx. foodtruck, køletrailer og hoppeborg m.m., betales kr. 350 i strøm pr. dag hver enhed er tilsluttet.
Betaling: Vi tror på det bedste i folk og indtil videre har vi ikke fundet det nødvendigt med depositum. Når arrangementet er overstået sender vi dig en faktura et par dage efter som du så kan betale.
Referencer:
Vi har masser af glade gæster, som alle kan bekræfte, at stedet er noget særligt, og at det er meget let at skabe en unik stemning og mindeværdig oplevelse for dine gæster. Kom selv ud og kig, så vil du selv blive positiv overrasket og forstå, hvorfor prisen også ligger højere end almindelige lokaler.
Kontakt os via kontaktinformationere i den blå boks til højre eller send en bookingforespørgsel via formularen nedenfor.
Du finder yderligere information på xxxxxxxxxxxxx
Se også vores facebookside xxxxxxxxxxxxxxxx/harrysodense
Afbestillingspolitik finder du her: https://harrys.dk/praktisk-information/afbestillingspolitik/
