Du er her: Forside > Dyssegård > Restaurant Gårdhaven ved Det lille Hotel i København SELSKABSLOKALER

Restaurant Gårdhaven ved Det lille Hotel i København SELSKABSLOKALER

Restaurant Gårdhaven 

ved Det lille Hotel i København

SELSKABSLOKALER

 Står du og skal holde fest så vælg blot 

den selskabspakke der passer bedst 

Vi har plads op til 80 pax indenfor og 70 pax ude i vores meget store overdækket teresse og private gårdenhave

***

Det lille Hotel i Dyssegård tilbyder en række selskabspakker. Vi har et stort flot lokale, med plads til 75 siddende gæster, med tilhørende lukket og privat have og en stor hyggelig overdækket terrasse, der bruges det meste af året af alle vores gæster 

(**Grundet de meget omskiftlige COVID19 regler, kan antallet af gæster varierer contra dit type af event.)

 

Kontakt nemt værterne Monica & Isaac på  eller via telefon for at og få en uforpligtende selskabs snak. 

Vi har tilsammen mere end 50 års erfaring og har afviklet mange smukke bryllupper, konfirmationer, store fødselsdage, runde fødselsdage, små fødselsdage - (barnedåb), familie brunch events, private fester, jubilæums events, jazz festivals, live musik events, winemaker dinners, vinsmagninger, firma events, julefrokoster, nyts års galla, kommunale events, bestyrelsesmøder, generalforsamlinger og brygmesterens gravøl event....

 

For yderlige inspiration og pris idéer så har vi lagt nogle forslag op til dig... 

 

Vi glæder os til at høre fra dig 

 

Stor hilsen fra

Det lille Hotel i København

Værtsparret

Monica og Isaac

VIGTIG INFO

Med vores **DA = dags arrangementer menes der, at dit eventet skal afholdes i tidsrummet fra 09:00 til 16:00

Med vores **AF = Aften arrangementer menes der, at dit eventet skal afholdes i tidsrummet fra 16:00 til 24:00

Med vores **AFN = Aften/nat arrangementer menes der, at dit eventet skal afholdes i tidsrummet fra 16:00 til 02:00  

**Grundet de meget omskiftelige, COVID19 regler, kan antallet af gæster og tidsrummet for afvikling varierer contra dit type af event.

Nuværende COVID19 regler : For at forebygge en øget smittespredning er der fra lørdag den 19. september 2020 kl. 12.00 og foreløbigt til den 4. oktober 2020 indført følgende krav og begrænsninger:

·    Forsamlingsforbuddet sænkes til 50 pax.

·    Den tilladte åbningstid for restauranter, barer, caféer og lignende med bevilling hertil begrænses til kl. 22.00.

·    Der indføres krav om brug af mundbind eller visir på restauranter, barer, caféer og lignende serveringssteder – dog ikke når man sidder ned.

·    Der indføres krav til skiltning, der angiver, hvor mange personer der maksimalt kan være i lokaler med kunder, fx restauranter

Yderligere information om regler og krav for COVID19 kan hentes her

SELSKABSPAKKER 2020

Brunchpakke 

4-timers bruncharrangement **DA

(Ved selskaber under 50 må der påregnes ekstra gebyr for lokaleleje.)

 

Brunchbuffet inkl. kaffe/te og juice

 

239,- pr. person 

 

ekstra : 

Velkomstdrink: 45,- pr. person.

Fri cava (champagne brunch): fra 95,- pr. person

Fri bar i Husets fadøl/ Husets vin/vand: 145,- pr. person (Gælder kun ved bruncharrangement)

Tilkøb af ekstra time (hvis muligt): 1500,- pr. time ekskl. drikkevarer

 

 

**Traditionel dank frokost 

4-timers frokostarrangement **DA

(Ved selskaber under 50 må der påregnes ekstra gebyr for lokaleleje.)

 

Velkomstdrink 

Traditionel dansk frokost buffet

Fri bar i Husets fadøl/ Husets vin, kildevand, sodavand, 

 

Kaffe og Te 

kr. 515,- pr. person

 

ekstra:

Snacks til velkomst: 30,- pr. person

Sødt til kaffen: 35,- pr. person

 

 

Grillpakke 5-timers arrangement 

(Ved selskaber under 50 må der påregnes ekstra gebyr for lokaleleje.)

Velkomstdrink

Hovedret:

Helstegt pattegris, 

ovnstegte kartofler,

Kartoffelsalat, 

pastasalat,

2 x blandet salat ,

Sauce Bearnaise,

Hjemmebagt brød og smør 

 

Dessert:

Gammeldags æblekage med rasp, syltetøj og flødeskum

 

Sodavand og Husets fadøl ad libitum under hele arrangementet 

kr. 675,- pr. person

ekstra:

Snacks til velkomst: 30,- pr. person

kaffe: 30,- pr. person

Sødt til kaffen: 35,- pr. person

 

 

Selskabspakke 1

5-timers arrangement:

(Ved selskaber under 50 må der påregnes ekstra gebyr for lokaleleje.

 

Velkomstdrink 

3-retters menu/selskabs buffet

 

Vin ad libitum:

Husets rød og hvidvin 

 

Kaffe/te og en avec pr. person

 

kr. 675,- pr. person

 

ekstra

Snacks til velkomst: 30,- pr. person 

Sødt til kaffen: 35,- pr. person

Dessertvin: 45,- pr. person

Selskabspakke 2

7-timers arrangement

(Ved selskaber under 50 må der påregnes ekstra gebyr for lokaleleje.)

 

Velkomstdrink

 

3-retters menu/selskabsbuffet

Vin ad libitum: 

Husets rød og hvidvin 

 

Kaffe/te

 

Fri bar i øl, vin, sodavand efter middagen 

 

kr. 785,- pr. person

ekstra:

Snacks til velkomst: 30,- pr. person

Sødt til kaffen: 35,- pr. person

Dessertvin: 45,- pr. person

Natmad: 69,- pr. person

 

 

Selskabspakke 3

8-timers arrangement

(Ved selskaber under 50 må der påregnes ekstra gebyr for lokaleleje.)

 

Velkomstdrink med snacks

 

3-retters menu/selskabsbuffet

Vin ad libitum:

Husets rød og hvidvin under middagen

 

Kaffe/te og en avec pr. person

 

Sødt til kaffen

 

Fri bar med øl, vin, sodavand og husets spiritus efter middagen

 

kr. 975,- pr. person

 

ekstra:

Dessertvin: 45,- pr- person

Natmad: 69,- pr. person

———————————————————————————————————————————————

Vores betingelser og gældende PRIS politik

 

·    Alle priser er inkl. moms og afregnes i DKK • Alle evt. tillæg eller ekstragebyrer aftales på forhånd 

 

·    Børnepriser • Ved køb af selskabspakker afregnes børn under 12 år ½ pris.•Børn fra 0-3 år afregnes efter forbrug.

 

Lokaleleje for selskabslokaler • Selskaber under 50 fuldt betalende gæster, må der påregnes ekstra gebyr for lokaleleje.INKL. I PRISEN • Fuld opdækning i form af: Hvide duge, stearinlys, service og servietter • Oprydning/rengøring og tjenere fra start til slut • I selskabspakkerne gælder fri øl/vin/vand under hele arrangementet, med sidste udskænkning 30 min. før arrangementet er sat til at slutte.

 

OPPYNTNING OG ADGANG TIL LOKALET • Pynt, bordkort, bordmenu etc. er ikke inkluderet i prisen • Værterne har tidligst adgang til lokalet 45 min. før arrangementet er sat til at starte, medmindre andet er aftalt•Vi står gerne for at placere bordkort og småpynt efter aftale, så længe det leveres senest 2 dage før og i en overskuelig stand.• Ved ekstraordinær oppyntning tillægges et servicegebyr på minimum 350,-.

TILKØB:•Tilkøb af ekstra timer aftalt senest en uge før arrangementets start: 75,- pr. time pr. tilmeldt gæst • Tilkøb af ekstra timer på aftenen: 100,- pr. time pr. tilmeldt gæst • Tilkøb af ekstra timer på aftenen skal senest aftales 1 time før arrangementets oprindelige afslutning og skal være i overensstemmelse med de pågældende tjenere på aftenen • Forplejning til underholdning (musikere, DJs, fotografer, etc.) 150,- pr. person.

 

REGLER FOR ENDELIGT ANTAL OG AFBUD:• Endeligt deltagerantal samt bordopstilling skal aftales senest 2 uger før arrangementets dato • Reducering af det endelige deltagerantal (angivet senest 2 uger før)•Afbud senere end 48 timer før arrangementets start afregnes med 75% af den aftalte pris.BETALING • Der opkræves depositum på kr. 5000,- når datoen bliver reserveret. Depositumet refunderes ikke ved afbud, men refunderes i den endelige regning efter afholdt selskab • 50% af den aftalte pris betales senest 2 uger før ved fastsættelse af endeligt deltager antal•de resterende 50% fratrækkes depositumets beløb og betales senest på aftenen medmindre andet er aftalt •

 

 

Kontakt værterne på mail eller mobil • Vedr. KUN leje af selskabslokalet send os gerne en mail på  da det ikke altid er booking kalenderen vi har under armen:-) 

 

Se om din dato er ledig her

 

Det lille Hotel 

+45 25252961

Menu forespørgsler skriv til 

restaurant@dlhcph.dk

Booking og fremvisning så skriv til 

booking@dlhcph.dk

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=314&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FTheHostelCph%2Fvideos%2F3048193858589105%2F&show_text=false&width=560" width="560" height="314" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media" allowFullScreen="true"></iframe>

Bookingforespørgsel

Du kan sende en forespørgsel til Restaurant Gårdhaven ved Det lille Hotel i København SELSKABSLOKALER ved at bruge kontaktformularen herunder.

Det er desværre ikke tilladt for disse lokaler.

Andre selskabslokaler i området

Søborg hovedgade, 2870 Dyssegård
Restaurant

Leonard

Et meget flot resturant med stor areal

Søborg hovedgade, 2870 Dyssegård
Se detaljer
Restaurant Gårdhaven ved Det lille Hotel i København SELSKABSLOKALER
Søborg Hovedgade 7
2870 Dyssegård / Gentofte
25252961
booking@dlhcph.dk
Besøg hjemmeside
Husk at oplyse at du har set lokalet på Selskabslokaler.dk
HouseKategoriSelskabslokale
TableKapacitetOp til 75 gæster
Strandmoellekroen
Firmajulefrokost